Úvod Jak nakupovat Kontakt Osobní odběr Pište na

Kamenná prodejna

PRAHA 1
Haštalská 5
(Kozí plácek)
parking

Najdete nás na mapy.cz

Výdejní místa

Uloženka.cz
Praha 4x
Brno 2x
Ostrava
Hr.Králové
Olomouc
Plzeň
Č.Budějovice
Ústí nad Labem
Zlín
Bratislava

Platby

Partneři


Kontakt

Po-Pá: 10:00-18:00
objednávky telefonem 222 313 761
male608 667 778

Najdete nás na

AKTUALITY

AKTUÁLNÍ KATALOG

Novinky na Malli

Mohlo by Vás zajímat

Tip z Malli

CERTIFIKÁT

Wertfein Robert - MALLI - idatabaze.czDětské zboží, potřeby - idatabaze.cz

Podmínky

Jak najít ...nemůžete něco najít?
Jak nakupovat ...nevíte jak si objednat? Je to fakt jednoduché ...
Osobní odběr ...jak na to
Platební podmínky ... jak se platí, kdy a komu
Dodací podmínky ... a kdy Vám zboží přijede
Dopravné ...no, schválně, kolik ...?
Reklamační řád ... teda, kdyby náhodou
Odstoupení od smlouvy ... i to se může hodit
Ochrana osobních dat ...§ a § a samé §§§, ...

mějte se hezkyJak najít co hledáte

  • v levém sloupku Nabídka zboží Vás navedeme. Zboží je tématicky rozděleno do několika základních skupin a podskupin

nebo

  • na hlavní stránce si otevřete některý e.katalog z naší nabídky. Na těchto stránkách se lze proklikat k požadovaným informacím

anebo

  • v horní liště si otevřete nabídku Hledej a ve vyhledávacím okénku zadejte požadovaný název výrobku nebo výrobce
Zpět na začátek

mějte se hezkyJak nakupovat …?

Nakupování v našem internetovém obchodě je velmi jednoduché.
  • Zboží je roztříděno do různých skupin umístěných v levém sloupku. Po kliknutí na zvolené oddělení se buď daná skupina rozbalí do podskupin nebo se rovnou zobrazí zboží dané skupiny v hlavním okně.
  • Obsah hlavního okna představuje přehled zboží dané skupiny, rozčleněné i na několik stran (dle množství položek ve skupině). Naší snahou bude postupně naší nabídku doplňovat a rozšiřovat jednak o další zboží, jednak o další informace o jednotlivých výrobcích tak, aby kupující měl dostatečné množství informací potřebných pro realizaci nákupu.
  • Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail.
    Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, detail slouží pro získání více informací o výrobku. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek, ale i na odkaz více o produktu.
  • Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko Koupit, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu.
  • Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Po zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat . Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, přejdete tlačítkem Další na obrazovku, kde je třeba vyplnit kontaktní údaje, způsob platby a dopravy zboží.
  • Po vyplnění všech požadovaných údajů přejdete na další stránku, kde si svoji objednávku zkontrolujete. V případě, že je vše v pořádku, můžete si objednávku vytisknout a kliknutím na tlačítko Další bude závazná objednávka odeslána. Přes tlačítko Zpět můžete provést případné korekce objednávky. Pokud budete potřebovat některou z položek košíku vymazat, přepište počet kusů na nulu a stiskněte tlačítko Přepočítat . Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu.
Zpět na začátek

mějte se hezkyOsobní odběr

Pokud jste se rozhodli pro vybrané zboží si k nám zajít:

  1. určitě si objednejte zboží interaktivním vložením do košíku "koupit" a dále zaškrtněte políčko "osobní odběr".
  2. Tak budete mít garantovanou cenu vybraného zboží v případě, že se jeho cena později zvýší.
  3. Do poznámky nám sdělte prosím, přibližný termín osobního odběru. Případná rezervace na zboží je po vzájemné dohodě možná, maximálně však ve lhůtě 48hodin.
  4. Pro Vaši kontrolu doporučujeme si vytisknout vyplněný objednávkový formulář s naším potvrzením objednávky. Jeho předložením tak ujasnit Váš "osobní odběr".
Zpět na začátek

mějte se hezkyPlatební podmínky

  1. hotově - při převzetí zboží u nás na prodejně
  2. na dobírku - placeno při převzetí na České poště
  3. převodem - po obdržení faktury e-mailem je splatno do 14ti dnů převodem na náš účet.
    Po připsání finanční částky na náš účet je zboží okamžitě odesláno adresátovi. Tato forma úhrady je obvyklá u dětských zařízení, lékařů, v léčebných střediscích a u podobných institucí.
    POZOR - objednávka a její číslo není doklad ani var. symbol pro platbu převodem!

    Veškeré uvedené ceny jsou včetně DPH, smluvní a konečné - provozovatel obchodu je plátcem DPH.
Zpět na začátek

mějte se hezkyDodací podmínky

Zboží standardně odesíláme následující pracovní den po obdržení objednávky. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku okamžitě, budeme kupujícího kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu v daném obchodním případě, pokud možno ke spokojenosti kupujícího.
Objednávky vyřizujeme kompletně, v případě individuální dohody mezi kupujícím lze postupovat i jinak.
Zpět na začátek

mějte se hezkyDopravné

Cena za dopravné a distribuční náklady:
IN TIME, DPD, PPL: 90,-CZK do 2 dnů až domů, čas dle dohody s dopravcem
(vše, včetně DPH) je připočtena k ceně zboží z celkové ceny objednávky do 2´499,-Kč (včetně DPH).
K celkové ceně objednávky nad 2´500,-Kč (včetně DPH) není dopravné distribuční náklady účtováno.

Mallík
Zpět na začátek

mějte se hezkyReklamační řád

Kupujícímu doporučujeme při přebírání zboží od dopravce zkontrolovat, zda obalový materiál není zjevně poškozen dopravou. V případě poškození obalu,  prosím ihned zkontrolujte obsah zásilky a ujistěte se, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození ihned informujte dopravce i prodávajícího. Pozor! Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.

Záruční doba na poskytované zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
U zjevné vady prosím garanci uplatněte neodkladně, tj. do 3 dnů.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě reklamace zboží, prosíme, postupujte následujícím způsobem:
Kupující je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu nebo na e-mail info zavináč malli.cz (do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE) a to bez zbytečného odkladu. Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:

- označení reklamovaného zboží
- důvod reklamace
- termín nákupu

K zahájení reklamačního řízení spolu s vadným výrobkem doporučujeme předložit řádně vyplněný originál záručního listu (pokud byl prodávajícím vydán), popř. doklad o zaplacení. K urychlení reklamačního řízení doporučujeme předložit vadnou věc čistou a to včetně původního příslušenství. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na poškození zboží způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím zboží, nesprávnou manipulací, skladováním a vnějšími vlivy. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním. V případě jakéhokoliv mechanického zásahu do zboží uživatelem v záruční lhůtě, ztrácí takové zboží statut zboží na které se vztahuje záruka a výrobce, potažmo prodejce, nepřebírá odpovědnost za možné následky. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat. V případě zjištění výrobní vady, bude zboží opraveno a odesláno zpět kupujícímu. V případě neopravitelnosti výrobní vady, bude po dohodě s kupujícím zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena finanční částka.


Zpět na začátek

mějte se hezkyOdstoupení od smlouvy  

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhute?
V prípade, že jste spotrebitel, máte dle § 1829 obcanského zákoníku (zákon c. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání duvodu, a to do 14 kalendárních dnu od data prevzetí zboží. Nárok máte i v prípade, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na naší kamenné prodejně. Upozorňujeme, že toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
S ohledem na charakter zboží (84/2001 Sb. Min. zdravotnictví ČR - hygienické požadavky na hračky a výrobky pro děti ve věku do 3 let, související předpis: Zákon č.258/2000 Sb.,o ochraně veřejného zdraví) důrazně doporučujeme zboží vrátit nepoužité.
Spotřebitel dále nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zboží, které nemůže být pro svůj charakter vráceno (zejména již rozbalená kosmetika), jak vyplývá se směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES, o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku.
Pokud byla hodnota zboží již snížena jeho použitím, poškozením nebo došlo k částečnému spotřebování či opotřebení, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu dle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou snížení vracené kupní ceny.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní úcet co nejdríve, nejpozdeji do 14 dní od odstoupení od smlouvy, ne však dríve než dojde k dorucení vraceného zboží zpet na naši prodejnu ( prípadne než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto prípade na strane kupujícího.
Zpět na začátek

mějte se hezkyMimosoudní řešení spotřebitelského sporu

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@malli.cz.
2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

mějte se hezkyOchrana osobních dat

WERTFEIN Robert - MALLI
, jako provozovatel internetového obchodu s kojeneckým a dětským zbožím www.malli.cz tímto prohlašuje a zavazuje se, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu malli.cz
Současně se zavazuje k tomu, že na přání kupujícího i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze, vyjma uskutečněných obchodních případů a to pouze v rámci povinosti zachování účetních dokladů.
Zpět na začátek
mějte se hezkyEET
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
,
Copyright © 2004-2017 Wertfein Robert - Malli. Všechna práva vyhrazena.
 2002-2017 malli.cz  generatorem WebGen.cz
Mapa webu